כלי לחם "גלעד" משתתף בתכנית טלויזיה


לא כל יום יוצא לכלי קרמיקה חביב להשתתף בתכנית טלויזיה…..






טלפון אחד ביום בהיר אחד הזמין אותי להשתתף בתכנית טלויזיה "יצירה מקומית" . בהתחלה חשבתי שקצת עובדים עלי כי אמרו לי שאני צריכה להגיע לצילומים בקרית שמונה הרחוקה. בירור קל באינטרנט הסביר לי שאכן חברת ההפקות שמצלמת את התכנית יושבת בקרית שמונה.

אז החלטנו שננצל את העובדה שצריך לעשות נסיעה כל כך ארוכה ולקחנו שניים מתוך 3 ילדים לחווית צפון כייפית במיוחד- אגמון החולה, אולפן צילומים, מטולה מסעדה וחברים , תצפית לארץ "לבבון" והביתה…..

נכון שפעם מזמן מזמן השתתפתי בתכנית טלויזיה אבל עברו הרבה מים בירקון מאז , ואני חייבת לציין שמאוד מאוד התרגשתי (למה? -צילומים חד פעמיים, צריך להראות טוב, להשמע חכם, להיות מרוכז…..) וגם הייתי מאוווד חולה.


היה שווה את המאמץ.

1. התכנית יצרה הד לא צפוי מבחינתי. המלאי אזל ביומיים (-:
2. הצילומים שדודי ( דודי ארדון  בעלי הצלם הידוע) הוציא מאותו יום -  מרטיטים.
3.  לילדודס היה יום חוויתי של הרבה למידה והתנסות.

התכנית שודרה ביום שבת ממש לפני פסח. כולם היו עסוקים בסידורים ונקיונות, הטלויזיה דולקת בבית וכמה סמסים ציינו שקפצתי להם מהמסך ככה פתאום ושהיה מקסים.

אז תודה לטל מן שפרגנה לגמרי. תודה על 7 דקות של רייטינג . ותודה לכולכם שבאים ורוכשים את הכלי הזה שבאמת מייצר לחמים מעולים וטעימים.



dudy ardon photografer
















תגובות